#янакарантині: вихованці шкільних лісництв розповіли та показали, чим займаються вдома. І розпочали флешмоб

Заробляють лайки, лайкають друзів, дивляться мультики та кіно, читають, пишуть, виконують онлайн домашні завдання, періодично гуляють, – серед найпоширеніших занять усіх школярів на карантині.  Але вихованці шкільних лісництв таки здивували нас своїми фото та відповідями про те, як вони проводять час удома.

Так-от, виявляється – проведення інтродукції лілії лісової (Lslium martagon ) – дуже навіть цікаве заняття для вихованців Городоцького шкільного лісництва (Маневицький р-н). Опрацювання даних спостереження про цю квітку входить до окремого розділу  написання наукової роботи, яку зараз в електронному режимі активно готують учениця городоцької школи Мирослава Голодюк та керівник (координатором) наукової роботи Ніна Михайлівна Терещенко.

І якщо ви зараз подумали, що це заняття з якогось примусу чи комусь не цікаве, то дуже навіть помиляєтеся. Вихованці цього шкільного лісництва настільки захоплені справою вирощення унікальних рослин та догляду за ними, що навіть змагаються між собою, хто і які дослідження надалі проводитиме.

Так, це та ж школа, яка знаменита своїм неординарним та розкішним зимовим садом,  унікальним озелененням пришкільної території, вирощенням тюльпанів, картинами з тіландсій чи стабілізованого моху. Тож проведення інтродукції лілії лісової – чому б ні?  

На фото – проростки  лілії лісової в умовах культури. Насіння було зібране із рослини в лісових масивах державного підприємства «Городоцьке лісове господарство». 

Не менш унікальні захоплення у вихованців Цуманського шкільного лісництва. Зокрема учень 6-Б класу ЗЗСО І-ІІІ ст. смт Цумань Михайло Ройко проводить спостереження про стан деревостанів  та рослинного покриву після зимового періоду. І батьки, і вчителі про хлопця кажуть: є висока ймовірність, що росте майбутній лісівник.

Вихованка цього ж лісництва – учениця 6-Б класу Іванна Папежук під час дистанційного навчання працює над створенням пам’яток щодо збереження лісів.

А їхній однокласник Дмитро Шкіль вирощує фінік!

Не можуть без лісових справ і вихованці Галузійського шкільного лісництва (ДП «Маневицьке ЛГ»). Діти частенько проводять свій вільний час у лісі, адже проживають досить близько лісу.

От учора, наприклад, учні 9-го класу Андрій снітко, Ангеліна Шмигельська, Дарина Купріянова, Діана Шмигельська, Людмила Годованюк здійснювали надзвичайно важливу нині справу – розвішували еко-годівнички для птахів та шпаківні.

Учень 8-го класу, вихованець  Кортеліського шкільного лісництва Владислав Дордюк (ДП «Ратнівське ЛМГ» розповідає, що на карантині можна доглянути за яблунею в саду, зайнятись ландшафтним дизайном на подвір’ї та навчити молодшого брата доглядати за саджанцями. 

А член гуртка «Юні лісівники» ЦДЮТ Андрій Шишко на крантині займається улюбленою справою – фотографує. Хлопцю вдалося упіймати світанок та озерні краєвиди.

Десятикласник Андрій Шишко, вихованець Здомишельського  учнівського лісництва ЦДЮТ,  готувався до Міжнародного дня лісів – виготовив дві шпаківні та одну годівницю. Карантин не став завадою, щоб їх розвісити.

Марійка Деміх – учениця Підкормільського шкільного лісництва (ДП «Любешівське ЛМГ») проживає на околиці села Селісок, біля лісу. У вільний від книг час дівчинка влаштовує собі лісові прогулянки, тому що розуміє: свіже повітря у весняному лісі – найкраще для здоров’я.

Зважаючи на те, що від учора наш карантин став іще довшим, вихованці шкільних лісництв вирішили започаткувати флешмоб #янакарантині.

Ми, звісно, такі ініціативи завжди підтримуємо! Тож, дорогі діти,  вперед. Розказуйте і показуйте, чим – корисним для природи – ви займаєтеся на карантині. А раптом ваша ідея наштовхне когось на нові справи та захоплення. Не забувайте про хештег #янакарантині. Можете також тегати та позначати у своїх дописах сторінку вашого лісгоспу чи Волинського обласного управління лісового та мисливського господарства. А ми обов’язково відзначимо вас за оригінальність.

Пресслужба Волинського ОУЛМГ