Олександр Кватирко: «Зараз є особлива потреба вкладати у наших людей»

Допомогти працівникам адаптуватися до роботи в умовах війни, розробити дієву систему мотивації, виробляти стресостійкість, створити максимально комфортну атмосферу в колективі і як результат – сформувати сильну корпоративну культуру з власним брендом.

Такі завдання реалізовує сектор управління персоналом Волинського ОУЛМГ та держлісгоспів області. Розпочали над цим практичну роботу минулого тижня. Планується серія внутрішніх різнопланових тренінгів та практик.

– Лісова галузь завжди мала власні стійкі традиції та цінності. І визначальними у цьому були і є люди. Які, перш за все, люблять ліс, свою справу – часто досить непросту. З початком війни ми особливо зрозуміли цінність саме людяності у колективі, взаємопідтримки, готовності прийти на допомогу. Окремим напрямком для всіх нас стало волонтерство – наші працівники показали, що здатні одночасно якісно виконувати свою основну роботу та стати повноцінним тилом для армії.

Дуже пишаюся нашим колективом.

Людські ресурси – визначальні для діяльності у будь-якій сфері. Це підтвердить кожен керівник. І процес вдосконалення та навчання має бути безперервним. Можна оновлювати техніку, модернізувати виробництво, але якщо немає високоякісного фахівця, – процес не запуститься. Тож ми відчули зараз особливу потребу вкладати саме у наших людей, – наголосив начальник управління Олександр Кватирко.

Формування професійного колективу – особливо відповідальна справа. І ці обов’язки у держлісгоспах зараз покладені на інженерів з підготовки кадрів. Такі спеціалісти працюють не з машинами, механізмами або природними об’єктами, а з живими людьми. Тому першочергово робота розпочалася саме з цими фахівцями.

Перші навчальні тренінги провела HR-експерт Олена Фурса.

Під час дводенного тренінгу учасники отримали дієві інструменти для щоденної роботи, дізналися про сучасні форми проведення співбесід, як на практиці втілюються система КРІ, принципи формування корпоративної культури, що таке елементи уваги, види мотивації та багато іншого.

– Щоб відповідати своїй професії, фахівець з управління персоналом повинен добре знати трудове законодавство, порядок ведення кадрового діловодства. На цьому ми акцентували та особливо інтенсивно працювали протягом останніх років. Зважаючи на результати численних перевірок за напрямком, можемо сміливо стверджувати, що досягнули тут позитивного результату. Зараз маємо вдосконалити вміння володіти технологією пошуку і відбору персоналу. Також важливо вдосконалювати знання сучасних методик оцінки персоналу, вміння побудувати систему адаптації і мотивації. Будемо перекваліфікувувати інженерів з підготовки кадрів на менеджерів з персоналу. А тут уже потрібні значно ширші навики.

Над чим і будемо працювати,– наголосила завідувач сектору управління персоналом Ірина Щербатова.